Prva kampanja Hedi Slimanea za Celine

Kontroverzni dizajner Hedi Slimane je osoba koja je proslavila skinny siluete u modnoj kući Dior Homme početkom 2000-ih, a doneo je svoj estetski potpis, praktično gde god da je radio.

Tako je na primer u modnoj kući Yves Saint Laurent 2012. godine napravio veliki preokret izbacivši ime “Yves” iz naziva modne kuće, a sada to isto čini i u modnoj kući Celine. Nakon odlaska Fibi Filo, koja je bila kreativni direktor kuće Celine u periodu od 2008.-2018., godine, Slimane je prvo uradio redizajn logotipa.

Ulazeći duboko u arhivu, Slimane je izmenio logo brenda koji sada predstavlja omaž originalnom Celine logou iz šezdesetih godina, sa modernom tipografijom iz tridesetih.

Slimaneov "izgled" je tanak, mladalački i rokerski šik, a njegov izbor ljudi za reklamne kampanje je uvek skoncentrisan na marginalce koji vole muziku, cigarete, tetovaže i klabing.

Slimane je takođe poznat po svojoj fotografiji, i često sam dokumentuje fotografije kampanja tako da nismo bili iznenađeni kada smo saznali da je njegovu prvu kampanju za Celine, uradio upravo on sam.

Slike kampanje za proleće 2019. nisu daleko od ostatka portfolia dizajnera - u pitanju je miks crno-belih i kolorističkih fotografija manekenki sa razbarušenim frizurama s akcentom na odeću. Posebno se jedna haljina izdvaja, a u pitanju je ona koju je glumica Dakota Džonson nosila na premijeri filma "Suspiria" u Los Angelesu u oktobru. Ostali komadi uključuju zlatnu haljinu ukrašenu metalnim nakitom ili svetlucavi kaput koji će svaku osobu pretvoriti u instant uličnu zvezdu.

N.V.T.

Izvor Fashionista