Gucci otkriva kampanju Ancora za proleće/leto 2024

Više slika

Više slika

U živopisnoj proslavi stila i individualnosti, novi kreativni direktor Sabato De Sarno predstavlja kolekciju Gucci Ancora za proleće/leto 2024 kroz zadivljujuću kampanju.

Najnovija kampanja Gucci Ancora označava promenu paradigme u modi pod kreativnim genijem Sabata De Sarna, koji je debitovao za modnu kuću sa kolekcijom za proleće/leto 2024.

Pod nazivom "Ancora", što na italijanskom znači "ponovo", kampanja predstavlja novi pravac za Gucci, naglašavajući nove komade i uvodeći nova lica u svet mode.

Gucci je oduvek bio sinonim za luksuz i stil, ali sa kampanjom Ancora, ima novi pristup. U kampanji je predstavljeno pet novih lica, Ana, Fadia, Jiahui, Niajuok i Violet – modeli koji su takođe prošetali pistom, otelotvorujući raznovrstan spektar lepote. „Senzualnost kao stav lepote, slobode i samopouzdanja postaje dominantna tema kolekcije koja upućuje lični poziv svakoj ženi – poziv da živi na svoj jedinstven način, da uživa u posebnom osećaju koji samo moda može da inspiriše: ancora“, kaže Gucci.

Kao što je navedeno u belešci kuće koja prati kampanju Gucci Ancora, „ona slavi lični izraz, lepotu i bezvremenski šarm“. Kampanju je osmislio kreativni direktor brenda Sabato De Sarno i odaje počast legendarnim modnim fotografijama Dejvida Simsa, prvog fotografa sa kojim je dizajner sarađivao u ranim fazama svoje karijere, i predstavlja „priču o stvarnom životu i autentičnim ženama, koje crpe snagu iz garderobe osnovnih komada dizajniranih za svakodnevnu eleganciju”.

Kampanja obuhvata harmonično slavlje ličnog izraza, uz bezvremensku privlačnost koja definiše Gucci Ancora i postavlja je kao prekretnicu u modnom pejzažu koji se stalno razvija.

Luxury Experience