Gucci lansira novu kampanju sa Džejn Fondom

Gucci brend je lansirao svoju najnoviju globalnu kampanju, za prvu kolekciju iz Circular Lines linije…

Poznat kao Gucci Off the Grid, ovaj asortiman potpisuje kreativni direktor brenda, Alesandro Mikele i akcentuje njihove napore i fokus na održivosti. Kako stoji u zvaničnom press saopštenju brenda, “Gucci Off the Grid koristi reciklirane, organske, bio-bazirane i održivo dobijene materijale, uključujući ECONYL®, regenerisani najlon napravljen od otpadaka”.

Za kampanju, slavna modna kuća angažovala je velika imena i talente, kao što su Džejn Fonda, Lil Nas X, King Princes, Mijavi i Dejvid de Rotšild, i njih možemo videti u najnovijim komadima. Štaviše, piktorijal, na kom je radila Harmoni Korin, a koji je osmilio Alesandro Mikele, predstavlja nam kontrastne gradske elemente od betona i stakla, koji postoje zajedno sa prirodom i zelenilom.

“Ova kolekcija je rezultat timskog rada, svako je uneo deo sebe u nju. Za kampanju važi isto to – postoji ideja kreiranja dijaloga između ljudi koji grade nešto novo. Zamislio sam nas kako gradimo kućicu na drvetu u samom centru grada, svi zajedno, poput dece koja se igraju u parku”, izjavio je Mikele.

Gucci će takođe lansirati i interaktivni element u svojoj aplikaciji, gde ljudi mogu uraditi kviz o proizvodnom procesu kolekcije, dok takođe mogu praviti virtuelne kućice na drvetu, otključavati pozadine za telefon i deliti svoja dostignuća na društvenim mrežama.

Luxury Experience