Gucci kampanja za jesen 2019

Ovog puta, u centru pažnje su odeća i aksesoari…

Tokom svog vremena na čelu Gucci brenda, Alessandro Michele je sezonske kampanje modne kuće video kao prilike za transportovanje fanova i kupaca do fantastičnih mesta i nerealnih situacija. Bilo da modeli uživaju na gradskim ulicama sa divljim životinjama, ili u antičkim ruševinama gde su odeću nosili vanzemaljci iz drugih dimenzija, Gucci brend uvek predstavlja svoju interesantnu estetiku, očaravajući nas svaki put.

Za jesen 2019, Michele i njegovi saradnici odlučili su se za malo pragmatičniju rutu nego inače, dajući fanovima Gucci brenda čas istorije mode na neki način, istovremeno oslikavajući procese u kreiranju odeće koji se odigravaju iza scene.

Fotografisana od strane Glena Lučforda, sa umetničkim pravcem Kristofera Simondsa, #GucciPrêtÀPorter kampanja dobila je retro inspiraciju iz ere 1900ih godina. Prema zvaničnoj objavi, fotografije ilustruju “evoluciju iz nematerijalnog u materijalno”, odnosno putovanje kolekcije od samog početka u dizajnerskoj radionici, pa sve do proba i velikog debija pred publikom.

Gucci jesen 2019 kampanja je “priča o predmetima, ne karakterima, gde su reči namerno deo starog sveta”.