Georgina Rodrigez hipnotiše u novoj Guess kampanji

Više slika

Više slika

Georgina Rodrigez se vraća kao lice GUESS kampanje proleće-leto 2024, prikazujući evoluciju brenda s naglaskom na večnu eleganciju…

Uhvaćena objektivom fotografa Tatjane Gerusove, špansko-argentinska manekenka oličava glamur na zelenim površinama imanja Vereda del Cortijo u Madridu. Guess proleće 2024 kampanja prikazuje spoj savremenih i retro stilova, pri čemu Rodrigez nosi niz senzualnih kreacija.

Haljine sa cvetnim dezenom koje hvataju esenciju proleća, teksas topovi i uske farmerke ističu njenu svestranost, dok razigrani dezeni tufnica dodaju čarobni dodir sofisticiranoj kolekciji.

Nakon njenog upečatljivog prisustva u jesenjim reklamama, njeno vraćanje za prolećnu sezonu donosi svežu energiju GUESS brendu. Svaki kadar kampanje je dokaz njene sposobnosti da otelotvori estetiku brenda. Georgina jednostavno blista u svakom odevnom komadu, bilo da je reč o opuštenom šiku široke teksas suknje ili privlačnosti donjeg rublja.

"Obožavam kolekcije ovog brenda: tako su ikonične i ženstvene", izjavila je Georgina, ističući osnažujući osećaj koji odevni komadi brenda izazivaju.

Luxury Experience