Jesen-zima kampanja Fendi 2024 slavi svoje rimsko nasleđe sa dozom londonskog stila...
Inspirisana britanskim subkulturama iz 1980-ih, kolekcija prikazuje sposobnost brenda da spoji svoju bogatu istoriju sa različitim stilovima. Ženski umetnički direktor Kim Džouns crpio je inspiraciju iz smelih britanskih subkultura kao što su gotika i new romantics, što se odražava u odvažnoj i hrabroj estetici kolekcije.
Kampanju je fotografisao čuveni modni fotograf Stiven Mejsel, koji donosi svoj prepoznatljivi stil u slike. Glavnu postavu čine modeli, uključujući Vitoriju Čereti, Linu Žang i Luizu Perote, koje poziraju sa zadivljujućim statuama u pozadini.
Istaknuti komadi kolekcije uključuju duge haljine sa visokim prorezima, kožne čizme do kolena i upečatljive aksesoare kao što je Simply Fendi torba ukrašena držačem za Chupa Chups lizalice. Narukvice koje se mogu slagati i hrabri, upadljivi nakit dodaju dodir glamura celokupnom izgledu, sve stilizovano od strane Olivera Rica.
Dva vodeća imena u industriji kreirala su beauty izglede kampanje. Gvido Palau je činio čuda sa kosom modela, postižući glatki, zalizani stil. Šminkerka Pat Megrat se fokusirala na dramatične oči i usne, dodajući dozu glamura.