Versace kampanja proleće/leto 2024 je živopisna proslava modernosti, koja prikazuje sveže stavove i dinamične ličnosti savremenih Versace žena.
Naglašavajući teme lepote, osnaživanja, elegancije i odlučnosti naprednog razmišljanja, kampanja predstavlja mešavinu novih modnih talenata, uključujući Loli Bahiu, Monu Tougard, pored legendarne Klaudije Šifer. Njihovo kolektivno prisustvo na reklamnim fotografijama kampanje naglašava svestranost i transformativnu moć stava nove generacije prema modi.
Ključni vrhunac kampanje je predstavljanje novih torbi Medusa ’95, linije koja odaje počast bogatom Versace dizajnerskom nasleđu dok pomera granice savremenog stila. Izrađene od luksuzne kože, ove torbe simbolišu i trenutak u modi i deo istorije dizajna.
I sama Donatela Versaće izrazila je svoje divljenje zvezdama kampanje, ističući moć i gracioznost koju one unose u kultne kućne siluete i tkanine. „Loli, Mona i naša legendarna Klaudija! Ovo je sve što volim u modi. Naravno…. To je Versace!" uzvikuje ona, naglašavajući značaj kampanje u proslavi Versaceo trajno nasleđe kroz sočivo sledeće generacije.
Torba Medusa ’95, omaž Versace kolekciji za proleće/leto 1995. godine, istaknuta je u novoj liniji. Ovaj simbol uzvišene lepote, pobune i ženskog osnaživanja ponovo je osmišljen za današnji modni pejzaž, sa Meduzom koja služi kao centralni okrugli amblem. Kampanja crpi inspiraciju iz živahnosti i optimizma iz 1960-ih, vidljivih u bojama, obliku i izboru materijala kolekcije, nudeći mladalački i svež pogled na budućnost mode.
Kolekcija predstavlja oštre, čiste siluete tipične za sezonu, sa mešavinom skrojenih jakni, svilenih košulja, mikro šortseva i širokih pantalona, koji odražavaju osećaj mladalačke slobode i zabave.