Dior slavi feminizam novom kampanjom The Next Era 2022/23

Dior nastavlja svoju eru osnaživanja, inovativnosti i smelosti novom kampanjom jesen/zima 2022/2023.

Otkako je Marija Gracija Kjuri postala prva žena kreativna direktorka brenda Dior 2016. godine, pomerala je granice modne kuće koja je bila posvećena isključivo ženstvenoj odeći koja naglašava struk i grudi.

Modna kuća Dior ima misiju da osnaži žene, a nova kampanja je u skladu sa feminističkim stavovima kreativne direktorke. Sada, poznata kuća Dior otkriva novu kampanju za liniju konfekcije jesen/zima 2022/23 koju je dizajnirala Marija Gracija Kjuri, pod nazivom The Next Era.

Nova kampanja slavi novo doba i očaravajući rad italijanske savremene umetnice Mariele Betineski. Galerija ženskih portreta pozajmljenih iz istorije slikarstva – od šesnaestog do devetnaestog veka postaje polazna tačka za promišljanje o tome kako su žene bile uslovljene tokom istorije.

Kroz objektiv fotografkinje Brižit Nidermajer, modeli odražavaju ove kultne figure, otelotvorujući eksperimentalnu smelost kolekcije usred prigušenog dekora.

Od odeće do dodataka, kreacije transformišu nasleđe brenda Dior mešanjem estetike i tehnologije. Emblematičnu Bar jaknu krase tehnički umeci kreirani u saradnji sa italijanskom start-up kompanijom D-Air lab, do  reinterpretacije torbi Dior Bobby, Lady Dior i Lady D-Joy.

„Ove slike koje simbolizuju moć, snagu i strast stoje kao oda inventivnosti brenda Dior, povezujući prošlost, sadašnjost i budućnost“, stoji u saopštenju brenda povodom lansiranja reklamne kampanje.