Gvasalia se suočio sa najvećim izazovom u dosadašnjoj karijeri, poštujući u potpunosti najvažnijeg modnog dizajnera 20. veka i ostajući u potpunosti veran svojoj revolucionarnoj viziji 21. veka. Tako je majstorski kombinovao DNK modne kuće na koju se pozivaju čitave generacije modnih dizajnera i svoj nepogrešiv stil. Cristobal i Demna u jednoj osobi, tihi, dostojanstveni, autentični, potpuno fokusirani vizionari.
Debi Demne u visokoj modi započeo je serijom crnih odela od vune; vrlo stroga, posebna i apsolutno savršena u svakom detalju. Couture teksas u potpunosti je pratila antracit prugasta svila, dopunjena košuljom od istog materijala sa mermernim dugmadima i vunenim pantalonama, praćeno ljubičastim kaputom od kašmira sa okruglim ramenima i dvostrukim kopčanjem.
Svetlo narandžasta jakna od gabardina sa dramatično otvorenim ramenima dopunjena je jednostavnom suknjom. Jednobojne tkanine ponegde su zamenjene crno-belim tufnastim dezenom, mrežicom od kristala Swarovski, tilom izvezenim srebrnim šljokicama i ružičastim cvetnim vezom iz studija Lesage.
Otkako se pridružio modnoj kući Balenciaga 2015. godine, Gvasalia je transformisao brend i celokupan portfolio, a ulični stil postao je glavni izvor inspiracije. Ulični stil ogledao se i u modnoj kolekciji, bilo u vidu kombinezona od crne, bele i crvene funkcionalne tkanine sa pletenim topovima od retke lame vune ili kao preveliki kožni bade mantili sa postavom od kašmira. Plava parka pretvorila se u večernji ogrtač, a kaput od funkcionalnog materijala sa dugmadima od oniksa poslužio je kao dokaz mladosti dizajnera, pozivajući se na današnju stvarnost i istovremeno odajući počast drevnoj prošlosti.
Sadašnjost, prošlost i budućnost ne mogu se izostaviti. Moraju postojati istovremeno. Gvasalia se oslanja na sadašnjost i sopstvenu previše tehnološku stvarnost, ali istovremeno skladno prati arhivu Balenciage, poznatu po svojoj tehnički savršenoj odeći i inovativnim krojevima. Dakle, oboje postoje uporedo u kolekciji, isprepleteni i dopunjeni.
„Moramo se osvrnuti u prošlost da bismo saznali kuda idemo“, rekao je dizajner. „Odeća ima psihološki uticaj na mene. Shvatio sam da me to raduje i shvatio sam šta je svrha mode. Suština je moja strast i zanat. A moda je najbolji način da se to pokaže “.