Da li ste spremni za Moschino x HM kolekciju

Nakon uspešnih saradnji sa brendovima Balmain i Kenzo između ostalih, H&M je zagolicao maštu svojih fanova najavama kolaboracije sa čuvenom modnom kućom Moschino…

Džeremi Skot, miljenih poznatih kao što su Majli Sajrus, Madona i Keti Peri, trenutni je kreativni direktor ove kuće, a pod njegovim vođstvom, brend je istražio sve što pop kultura nudi, od McDonaldsa, preko Looney Toonsa i drugih crtanih likova. Pitate se kakve veze H&M ima sa tim?

Pa, modni brend nam je predstavio samo jedan komad iz kolekcije, koji je nosila Điđi Hadid, a u pitanju je majica, odnosno haljina majica, koja ima CD-ove kao glavni dekor. Điđi ju je ponela sa debelim zlatnim lancima i dubokim crnim čizmama, a moramo priznati da je u skladu sa Mochino maksimalističkom estetikom.

Ako pogledamo reference pop kulture koje Skot kreira na svojoj odeći, deluje da je njegova odeća kreirana za masovnu konzumaciju, posebno za mlađe ljude, koji ponekad (ili možda često?) ne mogu priuštiti njihove visoke cene.

Kada je govorio o tome šta nas očekuje kolekciji Skot je rekao: “Ono što mogu da obećam je to, da će ona naravno sadržati mnogo boja i crtanih karaktera, biće zabavna. Naravno, moramo imati crtaće. Kao i u svim drugim mojim kolekcijama, i u ovoj se humor susreće sa visokom modom i uličnim stilom. To je obeležje mog rada za Moschino i želim da nastavim da istražujem to sa ovom kolekcijom. Fanovi će ovu liniju videti kao kombinaciju najboljih hitova, ali obećavam vam da će biti nova, sveža i da će sadržati neke sitne akcente iz prošlosti”.