Coach lansira novu kampanju posvećenu majkama

Coach predstavlja „I Got It From My Mom“ kampanju za Dan majki, u kojoj se pojavljuje Coach porodica, uključujući Dženifer Lopez, Noa Beka, Tomija Dorfmana i Džesiku Keli, zajedno sa njihovim najmilijima.

Razigrana referenca na Coach nasleđe i torbe koje se prenose sa generacije na generaciju, „I got It from My Mom“ slavi ulogu majke kao mentora, muze i izvora inspiracije za kreiranje stila. Snimljena od strane Džošue Vudsa, kampanja predstavlja portrete glumaca sa članovima njihovih porodica i seriju video snimaka u kojoj dele jedinstvene darove, talente i osobine koje su dobili od svojih majki.

„Ovog Dana majki želeli smo da prepoznamo sve načine na koje nas majke inspirišu i oblikuju“, rekao je predsednik brenda i direktor marketinga brenda Coach, Sandip Set. „Takođe smo želeli da proslavimo radost koja se nalazi u stvarima koje prenosimo sa jedne generacije na drugu, i ulogu našeg brenda u stvaranju posebnih uspomena za naše kupce tokom godina.”

Reklamna kampanja „I Got It From My Mom“,“ ističe Pillow Tabby i Madison torbu.

Luxury Experience