Kreativna direktorka brenda Chloe, Čemena Kamali, izabrala je Pariz kao pozadinu za novu kampanju brenda, prikazujući kolekciju pre-fall 2024.
Sa fotografom Semom Rokom iza objektiva, u kampanji se pojavljuju poznati modeli Džesika Miler, Lija Kebede i Suvi Kopenen, zajedno sa talentima u usponu Kristin Lindset i Safirom Krumhar. Nasuprot kultnim pariskim znamenitostima kao što je Ajfelova kula, modeli nose lepršave haljine sa karnerima, kožne jakne i opuštene čizme preko kolena. Paleta boja je smirujuća, sa neutralnim, pastelnim ružičastim i plavim tonovima.
„Povratak u Pariz za novi početak. Želela sam da ove fotografije odražavaju instinktivni duh i pokret Chloe žene. Ona je ukorenjena u stvarnosti i slobodna“, kaže Čemena Kamali.
Ova kampanja ističe spoj moderne ženstvenosti i klasičnog pariskog šarma. Fluidne tkanine kolekcije i strukturirana gornja odeća stvaraju prefinjenu, ali praktičnu estetiku. Svaki komad je dizajniran da izazove osećaj slobode i pokreta za Chloe ženu koja je prizemljena i dinamična.
Modni dodaci su istaknuti, sa velikim kožnim torbama i prepoznatljivim kaiševima koji dopunjuju odevne kombinacije. Jednostavan nakit i minimalna šminka naglašavaju prirodnu lepotu modela, zadržavajući fokus na odevnim predmetima.