Burberry predstavlja svoju novu kampanju

Fotografije potpisuju Danko Stajner i Nik Najt.

Prateći predstavljanje svojih noviteta u polju aksesoara, Burberry brend je upravo predstavio prvi uvid u svoju novu, jesen/zima kampanju. Njihov lookbook sadrži brojne modele, uključujući Điđi Hadid, Soru Čoi, Irinu Šajk, Fren Samers i mnoge druge. Prateći temu londonske modne revije brenda, gde su gosti bili podeljeni u dve prostorije, kampanja je fotografisana na dva seta, pa sadrži različite perspektive dva fotografa.

Prvi set je delo Danka Stajnera i rađen je nasuprot poleđine sa slikama okeana, gde voda uramljuje klasične siluete. Neutralni odevni komadi akcentovani su aksesoarima sa monogramom, dok su formalin modeli kao kontrast fotografisani sa pozadinom u formi plaže. U kampanji možemo videti najnovije dizajnerske tašne brenda, Lola i Title model. Evo šta je fotograf rekao o slikama:

“Koncept vode potekao je direktno od teme Tempest modne revije brenda. I dok je ocean istrajna, predivna poleđina fotografija, želeli smo da more odigra veću ulogu na slikama – voda je izvor promene i otkrića. Želeli smo da neverovatna postava modela bude u interakciji sa idejom snažne, prirodne sile. Oduvek sam smatrao da nas mora i okeani ujedinjuju”.

Drugi set je delo Nika Najta, a tematski je orijentisan na tehnologiju, pa su modeli pozirali u studiju, koji podseća na televizijske setove. Simultano čist i nasumičan, ovaj set fotografija nam nudi savremene komade iz kolekcije, kao što su haljine sa resama, predimenzionirane tašne, vestern košulje i predimenzionirane jakne. Evo šta je rekao Najt:

“Želeli smo da izbegnemo ideju modela koji poziraju i izgledaju savršeno, kako bismo predstavili realnije i manje manipulisane vizije. Fokusirali smo se na sirovu i neugđalenu energiju mladosti. Ovaj set reflektuje različite perspektive koje su dostupne svima uz pomoć društvenih mreža. Deluje da su naši čitavi životi sada bazirani na ekranima, sa slikama koje su dostupune na svakoj površini oko nas. Kasting je kao i uvek bio veoma važan  za našu celokupnu estetiku, pa smo zato angažovali mlade ljude, čija je lepota sirova i prirodna. Želeli smo da kreiramo kampanju koja deluje kao da su je oni sami fotografisali. Sa kulturom selfija i načinom na koji se slike kreću kroz društvene mreže, mladi ljudi kreiraju svoje outlet i plaftorme, izbegavajući centralizovane medije”.

Burberry jesen zima kolekcija je već sada dostupna za kupovinu.

 

Luxury Experience