Versace: Jesenja kampanja transformiše svaki dan uz denim

Više slika

Više slika

Versace muškarac se ponovno pojavljuje, privlačeći pažnju u najnovijoj jesen-zima kampanji za 2023. godinu ovog brenda...

Ove sezone, italijanska modna kuća odlučila je staviti akcenat na denim, tkaninu često rezervisanu za svakodnevno nošenje, ali ovde transformisanu u visoku modu.

Modeli Akbar Šamji i Džejk Hoder dele svetlo reflektora, uhvaćeni objektivom fotografa Ilije Lipkina. Ulica postaje njihova pista, betonska pozornica stilizovana od strane Alegre Versaće.

Akbar Šamji je prizor koji očarava, noseći niz ključnih komada koji potvrđuju denim kao deo luksuzne mode. Njegova garderoba uključuje rebrasti džemper, crne farmerke i Greca Portico kožne čizme, sve upotpunjeno kožnim kaputom i torbom Medusa Biggie.

Solare čizme i čisto bela heritage košulja dodatno doprinose kombinacijama, podižući denim na nivo savremenog luksuza.

S druge strane, Džejk Hoder se odlučuje za tradicionalniji pristup denimu, daleko od dosadnog. On nosi klasični plavi denim u skladu sa kaputom i jeans pantalonama, harmonično uparenim sa belom heritage košuljom na preklop.

U celini, kampanja je omaž sposobnosti Versace brenda da svakodnevne materijale pretvori u modu, veštini koja ih održava na čelu industrije decenijama.

Luxury Experience