Sa kampanjom za jesen/zimu 2025, projekat That’s So Armani nastavlja da oblikuje novu definiciju muške mode — onu koja prevazilazi rodne granice, slavi individualnost i vraća fokus na ono što je oduvek bilo srž estetike Giorgia Armani brenda: diskretnu sofisticiranost, vrhunske materijale i nepogrešiv osećaj mere.
Koncept koji je debitovao početkom godine u Parizu nastavlja da raste kao savremena platforma kreativnog identiteta. Umesto klasične kampanje, That’s So Armani funkcioniše kao živi dijalog između modnog nasleđa i savremene kulture. U ovoj fazi, narativ vodi proslavljeni glumac Edgar Ramirez, poznat po ulogama u Carlos, Emilia Pérez i seriji The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story. Pred objektivom fotografa Gorke Postiga, Ramirez interpretira Armani estetiku kroz prizmu ličnog stila, potvrđujući koliko je Armani modni jezik univerzalan, fluidan i prilagodljiv različitim karakterima.
Kampanja okuplja pet protagonista iz različitih kreativnih svetova — nakon Mejzi Piters i Bakara, slede balerina i glumica Frančeska Hejvord i savremeni umetnik Roko Riči, dok se narednih godina pridružuju i nova imena. Time Armani stvara generacijski most, ostvarujući retku ravnotežu između savremenog izraza i večne elegancije.
Centralni deo kampanje čini pažljivo kurirana selekcija komada iz kolekcije jesen/zima 2025. godine. Materijali poput kašmira, vikunje i superfinih vuna naglašavaju taktilni luksuz po kojem je modna kuća prepoznatljiva. Paleta tamnoplavih, crnih i čokoladnih tonova otkriva doslednu estetiku — onu u kojoj se elegancija nikada ne iskazuje u višku, već u savršenoj ravnoteži linije, teksture i kroja.
Kolekcija funkcioniše kao kompletna garderoba modernog muškarca: od jednorednih i dvorednih sakoa do pletenih blejzera sa prepoznatljivo zarolanim ivicama, sportskih bluza, fluidnih mantila, kaputa, ukrojenih pantalona, košulja, majica i svečanog smokinga. Svaki komad nosi onu mekoću konstrukcije i bezvremenski karakter zbog kojih je Armani postao sinonim za diskretnu eleganciju.
That’s So Armani AW25 ne ograničava se na vizuelnu kampanju. Iskustvo je zaživelo u vidu globalnih prezentacija — od Milana do Pariza, Njujorka, Pekinga i Tokija — dok poseban pop-up u Dubai Mall do 16. novembra donosi atmosferu Armani butika kroz imerzivni prostor posvećen kolekciji. Na taj način, modna kuća istovremeno čuva tradiciju i osvežava je kroz savremene forme komunikacije.
Projekat That’s So Armani tako nastavlja da bude manifest luksuza, autentičnosti i savremene kulture, potvrđujući svoj status jednog od ključnih modnih narativa današnjice. U njegovom središtu, Edgar Ramires inkarnira duh brenda: istrajnu veru u stil koji nije prolazan — već večan.