SERGIO ROSSI - Scena u svakom smislu

U Milanu je otvorena nova privremena prodavnica muških cipela Sergio Rossi, u srednjevekovnom kvartu Piazza del Carmine...

Prodavnica je deo projekta “Mens Footwear World Tour”, koja je oformljena u saradnji Wallpaper* magazina sa Serđom Rosijem. Svaka faza “World Tour”-a biće obeležena otvaranjem privremene prodavnice u raznim gradovima širom sveta. Za dizajn ove prve faze, Wallpaper* magazin je predložio darovitog arhitektu Antonina Kardilja (Antonino Cardillo) da predstavlja Italiju. Film Dejvida Linča “Inland Empire”, bio je jedna od inspiracija za uređenje prodavnice muških cipela. 

Antonino Cardillo nas ubacuje u jedan mikro grad, koji svojim urbanim stilom stvara bolju funkcionalnost. Prostor od svega 60m2, pretvoren je preko noći u svet u kojem se prepliću arhitektura, film, pozorište i svetlost i kao takvi koegzistiraju. U postojeću prodavnicu iz osamdesetih godina dvadesetog veka, ubačen je potpuno nov koncept. Scenografija drvenom konstrukcijom i sivim, visokim platnima stvara virtualni ambijent. Milanski racionalizam devetnaestog veka uliva sivi ton u ambijent.

Ideja o privremenom objektu unutar postojećeg je nešto što se provlači kroz istoriju i kao takvo ponavlja. Naglašene vertikale, mnoštvo udubljenja i otvora, preklapanje dijaloga realnosti i fikcije, utisak dematerijalizacije i rasveta, imaju ulogu da iznesu ono što se zapravo izlaže u prodavnici cipela. Fenomen koji je prisutan jeste način na koji Antonino akcentuje proizvod. On cipelu, kao glavni adut, postavlja na drveni postament, koji je sa plafona osvetljen LED lampama u minimalističkom maniru i tako ostvaruje vrlo moćan efekat i elegantno rešenje koje prolaznike jasno uvodi u dinamiku enterijera.

Spoj tradicije i modernog dizajna, kako samih cipela i aksesoara, tako i celokupne predstave koja se dešava u prostoru. Ambijent i atmosfera koncept prodavnice “Sergio Rossi”, govore sami za sebe. Svojom mirnom i neutralnom notom i prigušenom muškom energijom, ona donosi osećaj stabilnosti i snage sa prefinjenim stilom.

Autor teksta: Marko M. RAKIĆ

Luxury Experience