Šarm i moda u novoj Dunhill prazničnoj kampanji

Dunhill brend je odlučio da podeli svoje praznično raspoloženje sa nama svojom novom Festive kampanjom…

Slavni modni brend odlučio je da proslavi vezu između čovek i psa u svojoj novoj kampanji, koja je dobila formu veličanstvenih portreta. “Provodeći više vremena kod kuće i kao vlasnik psa, želeo sam da naša Festive kolekcija predstavi tu vezu. Ona je autentična i unosi pozitivnost u svaki vaš dan”, izjavio je kreativni direktor brenda, Mark Veston.

Modeli Babakar N’doje, Hidetatsu Takeuči i Stat Dženkjevic pozirali su u studiju, a svoje mesto pred objektivom podelili su sa tri predivna psa. Praćeni velikom dozom šarma, Dunhill komadi od kože, aksesoari i obuća, deo su ove praznične priče.

Luksuzni brend takođe je predstavio svoju novu Signature kolekciju, koja je inspirisana njihovom arhivom i erom sedamdesetih. Ikonični Dunhill Longtail logo je reinterpretiran kao geometrijski dezen na brojnim novim komadima.