Ralph Lauren lansira specijalnu kolekciju majica

Samo 2.500 komada ograničenog stila će biti proizvedeno, a svaki od njih nastao je u saradnji sa umetnicom Mišel Smit...

U svom nedavnom projektu, Polo Project: Design For Good, slavni američki brend, Ralph Lauren, tražio je od umetnika i svojih fanova da pošalju svoje originalne koncepte inspirisane stanjem sveta. Svi učesnici su svoje ideje poslali u maju, dok je poslednje glasanje održano prošlog meseca. Pobednica je umetnica Mišel Smit, pa će upravo njen rad biti korišćen za proizvodnju ograničenih izdanja, dok će profit od prodaje biti prosleđen u Fond solidarnosti namenjen Svetstkoj Zdravstvenoj Organizaciji.  

Kako je Smit izjavila, za ovu priliku je saznala butem poruke sa sajta RalphLauren.com, koja se našla u njenom inboksu. „Dobila sam email koji je reklamirao njihovu najnoviju akciju i pomislila sam da to ne može biti stvarno“. Nakon što je odlučila da se priključi takmičenju, umetnica iz Ilionisa je odmah znala šta želi da stvorii. Već je napravila referentne fotografije i započela prvu seriju koju je namenila maskama za lice, mesec dana pre otvaranja takmičenja. Kako sama kaže, njen sin joj je najveća inspiracija i koristila je njegovu figuru obloženu maskama kao središte svog motiva, ali u početku nije bila previše zadovoljna. „Nisam bila sigurna da li ovaj koncept prenosi poruku nade i jednostavno sam rešila da je dodam kao zaštitni detalj“, objašnjava Smit.

Pandemija koronavirusa se odvija u čitavom svetu, a Sjedinjene Države su zajedno sa brojnim drugim delovima sveta vodile ozbiljan dijalog o rasnoj nepravdi i povezanim radnjama policijske brutalnosti, dok se Smit bavila svojim dizajnom. „Figurativno rečeno, moj sin nije mogao slobodno da diše u rasno podeljenom društvu, dok nam je sada svima potrebna fizička maska koja nas štiti od virusa. Naslov mog dela je „Just let me breathe“, i nadam se da će svima uliti potrebnu količinu nade“, izjavila je Smit.

Na kraju, ona je objasnila da je zaista oduševljena ishodom saradnje i partnerstvom u celini. Samo 2.500 ovakvih majica će biti proizvedeno, a one se već sada mogu kupiti.

Luxury Experience