Politički osvešćena Louis Vuitton kolekcija

Inspirisana idejom nijansiranja…

Louis Vuitton brend predstavio je prvi pogled na svoju pred-prolećnu kolekciju muške garderobe, koja ima za cilj otelotvoravanje ideje nijansiranja, što, sudeći po press objavi brenda, predstavlja način komunikacije vezan za ključne vrednosti brenda, kroz stil i gracioznost.

“Nijansa, poput sarkazma, može biti teška za razumevanje. Kroz svaki odevni komad i aksesoar koji Virdžil Ablo kreira u Louis Vuitton brendu, on kroz kanale nijansi prenosi ključne vrednosti diverziteta, zajednice i inkluzivnosti”.

Objašnjenje ovog brenda svakako je suptilni omaž debati o Abloovom odgovoru na Black Lives Matter proteste koji se i dalje odvijaju u Sjedinjenim Državama, i nastavlja svoj život kao referenca “reaproprijacije” elitističkih simbola u simbole inkluzivnosti, uključujući radnu odeću i bele šešire, dekorisane metalnim LV detaljima.

Francuska kuća takođe planira da predstavi nove patike sa poluprozirnim đonom, zajedno sa novim Derby i Chelsea čizmama. Monogram tašne će biti osvežene pastelnim i sasvim crnim varijantama. Prema navodima, celokupni lookbook nove kolekcije će biti lansiran krajem meseca, dok će komadi bizi dostupni za kupovinu između novembra ove i februara sledeće godine.