Nova definicija ležernog stila za muškarce

Nakon godinu dana uživanja u ležernim odevnim komadima, granice opuštene garderobe nikada nisu bile zamagljenije…

Ipak, Luxury Leisurewear kolekcija brenda Ermenegildo Zegna podseća nas da komfor i prefinjenost nisu međusobno isključivi. Predstavljena kao delo proleće 2021 kolekcije, nova linija ispunjena je uzvišenim varijantama ikoničnih ležernih komada, kao što su polo majice, džemperi i slip-on patike. Pored toga, linija sadrži i nekoliko funkcionalnih komada, kao što je vodootporna jakna, pametne džoger pantalone sa kargo džepovima i anorak jakna, koja nas više asocira na luksuznu duksericu.

Ukoliko vam odeća predstavljena u novoj liniji deluje kao da je namenjena za otvoreni prostor, znajte da je to namerno: svi komadi se lako mogu spakovati, asocirajući nas na život izvan okrilja naših domova. Inspirisana promenljivim životnim stilovima i prioritetima, nova kolekcija poštuje tradicionalni fokus Zegna brenda i njihovu stručnost kada se radi o krojenju stvari za muškarce, čak i onda kada se za to koriste nežniji i mekši materijali, kombinovani sa sportskim siluetama. Finalni rezultat je pametna linija multifunkcionalnih komada koji su kreirani u skladu sa svim visokim Zegna standardima.

“Luxury Leisurewear je dizajnirana za muškarce koji žive u sadašnjosti. Redizajnirali smo svoje klasike, tako da oni reflektuju kulturni zeitgeist i promenljivo vreme u kom uživamo, živimo i radimo na jednom mestu, uz lični komfor kao prioritet”, objašnjavaju iz brenda.

Inače, Ermenegildo Zegna nije jedini high-end brend za muškarce koji ispituje liminalni prostor između onog što su muškarci nosili kod kuće otkom pandemije i onoga šta će nositi kada konačno budu spremni da ponovo postanu deo sveta. Brioni i Bred Pit su predstavili svoju zajedničku liniju o kojoj smo već pisali.

Ipak, ako je Zegna kolekcija više refleksija vašeg stila, znajte da sve komade možete kupiti već sada, sa cenama koje idu od 495 do 3.995 dolara.

Luxury Experience