Neočekivani preokret: Ferrari osvaja modne piste

Okarakterisana jarko crvenom bojom i logoom brenda, Ferrari je predstavio prvu modnu kolekciju namenjenu mladima…

Kolekcija je zvanično predstavljena prošle nedelje, u njihovoj slavnoj fabrici u Maranelu. Sezonski muški i ženski stilovi primarno su akcentovani Ferrari crvenom, Scuderia žutom i električno plavom bojom. Kreativni direktor linije, Roko Janone, želeo je da se kolekcija dopadne mlađim generacijama, pa je ponudio moderni pristup trenč mantilima, bomber jaknama, parkama i ležernim pantalonama, pri čemu veći deo komada na sebi nosi Ferrari ime ili logo. Sa gumiranim i reflektivnim akcentima koji su evidentni u čitavoj kolekciji, odeća se savršeno uklapa sa automobilskim nasleđem.

Modna revija održana je na zaustavljenoj proizvodnoj traci, što je bilo simbolično povezalo odeću i Ferrari automobile. Ferrari V12 modeli takođe su krasili čitav prostor, akcentujući tako trkački pedigre. Pre samog lansiranja, lojalni klijenti brenda imali su prilike da vide robu koja je uključivala brendirane polo majice, jakne i majice kratkih rukava sa nešto konzervativnijim pristupom. Ipak, jasnom nam je da se Janone kladi na mlađu publiku, kojoj na neki način prepušta budućnost brenda, barem kada se radi o modnom aspektu.

“Mlađe generacije imaju moć da izraze energiju i moć brenda”, objašnjava Janone. Nakon angažmana u Dolce & Gabbana, Giorgio Armani i Pal Zileri brendovima, tridesetpetogodišnji dizajner zaista ima reputaciju koja bi Ferrari sa trkačkih staza mogla da preseli na modne piste.

To može objasniti činjenicu zašto je oko 80 posto asortimana rodno neutralno. “Osnaženi stav koji Ferrari neguje kroz odeću, je ignorisanje rodnih barijera. Ferrari bira dizajnerski jezik koji je namenjen novim generacijama, koje su fluidne i uticajne”, objašnjavaju čelnici brenda.

Prema navodima, nova modna linija će imati šest kolekcija godišnje, a u najavi je linija obuće kreirana u saradnji sa Pumom.