Montblanc kampanja istražuje inspirativnu moć biblioteke

Nemački gigant luksuzne robe, Montblanc, predstavio je novu reklamnu kampanju koja naglašava inspirativni značaj biblioteke.

Kampanja „Library Spirit“ nas podseća da reči imaju sposobnost da oblikuju nove ideje i podstaknu kreativnost. „Library Spirit“ je pozivnica u svet biblioteke gde možemo biti inspirisani, a Montblanc komadi mogu biti deo ovog putovanja koje nas navodi na duboku introspekciju. Kampanju je snimio svetski poznati fotograf Marijano Vivanko dok je zvezda kampanje britanski glumac Kalum Tarner, zajedno sa manekenima Kitom Batlerom, Džastinom Džoslinom i Matiom Nardućijem. Kalum sa Montblanc olovkom u ruci piše u svojoj beležnici, razmišljajući o otkrićima do kojih je došao na ovom putovanju.

„Biblioteke su mesto znanja, intimnosti i emocija, gde su reči tu da se otkrivaju zauvek, izražavajući snagu mašte svog autora kroz vreme. To je destinacija koja je toliko autentična za Montblanc, kuću koja se oduvek zalagala za moć reči i način na koji oblikuju naš kolektivni kulturni identitet. Ovom kampanjom želimo da pozovemo druge u ovaj svet da budu inspirisani, da nauče nešto novo, da budu izazvani“, rekao je Marko Tomaseta, umetnički direktor brenda Montblanc.

Kampanja "Library Spirit" naglašava izbor Montblanc proizvoda koji prate svakog istraživača na njihovom putu inspiracije. Montblanc Sartorial kolekcija istražuje lepotu i iskustvo rukopisa. Prepoznatljive bočice sa mastilom iz Montblanc arhive inspirisale su dizajn ručki, dok konstrukcija torbi dočarava otvaranje koverte. Modularni sistem omogućava pričvršćivanje malih komada (koverti) na veće torbe. Kolekciju upotpunjuje Montblanc 1858 Iced Sea sat koji dolazi sa originalnim brojčanikom sa uzorkom glečera.

Luxury Experience