Monohromatska veličanstvenost: grof Nikolaj od Monpezata za Cartier

U najnovijoj Cartier kampanji, grof Nikolaj od Monpezata redefiniše eleganciju kroz monohromatski objektiv, koji je zabeležio fotograf Marko van Rijt. Oštar kontrast crne moher tkanine naspram belog brojčanika sata Crash sažima bezvremensku sofisticiranost.

Iako kratka, ova kampanja je studija tekstura, od mekog dodira mohera do glatkog metalnog sjaja narukvice Juste un Clou, koja je jedan od najpoznatijih Cartier proizvoda. Jednostavnost palete boja govori mnogo, omogućavajući nakitu da dominira, a njegov sjaj odražava tiho samopouzdanje grofa.

Kampanja, stilizovana od strane Rike Vakerhausen, igra se suprotnostima mekih i tvrdih elemenata. Mete Torsgard dodatno ističe ovu taktilnu priču svojim pristupom frizuri grofa Nikolaja od Monpezata.

Drugi izgled grofa Nikolaja od Monpezata prelazi na opušteniju estetiku - krem džemper uparen sa pantalonama sa prugama postavlja pozadinu za sjaj nakita. Cartier komadi su stilizovani kao integralni delovi koji kompletiraju narativ nenametljivog luksuza.

Luxury Experience