Maštovita nova Louis Vuitton kampanja

Za svoju najnoviju Louis Vuitton kampanju, umetnički direktor muškog odseka, Virdžil Ablo, predstavio je “Black Imagination”…

Opisana kao “transformativni procez promišljanja i okretanja nasleđenih i često nesvesnih očekivanja, vezanih za crnačke identitete kroz istoriju, ova kolekcija stvara ohrabrujuću svest za sadašnjost i budućnost”. Ovaj koncept je posebno akcentovan kroz jesen/zima 2020 fotografije, koje je uradio Tim Voker.

Nazvana “Heaven on Earth”, nova kolekcija predstavlja vizualizacije utopijskog i nadrealnog okruženja, koje reflektuje nebo, dodajući Abloov razigrani element dečaštva, koji smo mogli da primetimo i u njegovim ranijim kolekcijama. Fotografišući modele koji su se otrgli “teritorijama, ograničenjima i ličnim stvarima”, Ablo objašnjava da su oni poput privida iz snova, koji lebde preko neba, dalje od granica i verovanja.

Ova kolekcija je takođe i refleksija njegovih ključnih vrednosti, kojih se pridržava u Louis Vuitton brendu, sa ciljem stvaranja sveta iz snova, bez predrasuda, kako bi inspirisao inkluzivnost i diverzitet. Tema “Black Imagination”, predstavljena je angažovanjem nekoliko mladih kreativaca, poput britanskog glumca Majkla Voda i modela iz Gane, Otave Kvami.

Kolekcija sama po sebi predstavlja ležerni pristup krojenju, spajajući sužene siluete sa komadima koji su inspirisani uličnom modom. Sa sanjivim nebeski plavim dezenima, teksturama i bojama, asortiman je daleko od tradicionalnog, predstavljajući novi i prefinjeni pristup klasičnom odelu.

Celu kolekciju možete videti u galeriji.