Maštovita Dior kolekcija za muškarce

Zaboravite na stvarnost, makar na samo nekoliko minuta…

“Mislim da ljudi žele pauzu od stvarnosti baš sada”, izjavio je Kim Džouns, kreativni direktor Dior Men odseka, i moramo se složiti sa njim. Pandemija korona virusa utiče na naše živote skoro godinu dana, pa se slavni modni dizajner odlučio da sovju novu reviju predstavi u Majamiju, sarađujući sa Šonom Stusijem.

Prilikom kreiranja ove kolekcije, Džouns je razmišljao o različitim periodima, idući unazad sve do osamdesetih, gde je pronašao svog sledećeg saradnika, Kenija Šarfa. Njujorški umetnik postao je poznat po svojim crtežima i likovima u stilu crtanih filmova, pa us zajedno kreirali asortiman grafika i dezena za novu kolekciju. Nova linija nije imala nameru da bude ozbiljna, već zabavna, puna energije i uzbuđenja, kako bi nas momentalno transponovala u sasvim novi svet, makar na nekoliko minuta.

Džouns je originalno planirao da svoju modnu reviju održi u Pekingu, jer ima lojalne fanove u Aziji, ali, kako to obično biva u poslednje vreme, pandemija je imala druge ideje. Dizajner i njegov tim morali su ponovo da razmisle o svom konceptu, premeštajući reviju u digitalni svet, okarakterisan galaktičkim pozadinama i čitavim svetom boje. Spajajući ovaj set sa eklektičnim nijansama koje su protkane kolekcijom, revija je svakako bila nešto sasvim novo i sasvim drugačije.

Iako su njegove čuvene krojačke sposobnosti i siluete imale svojih pet minuta slave, asortiman je sadržao i razigrane elemente poput kićanki i odvažnih aksesoara, koji savršeno prate dezene Kenija Šarfa. Dugački kaputi, pantalone ravnih nogavica, dezenirane košulje i džemperi na kopčanje kreirali su mešavinu ležernog i formalnog, što savršeno odgovara Dior muškarcima. Modeli su poneli i interesantne frizure u pink i plavim tonovima, kao i statement minđuše, naočare za sunce i dezenirane beretke. Kada se radi o torbama, čuvena Dior Saddle Bag dobila je tretman Kenija Šarfa sa grafičkim dezenom, kao i pufnaste iteracije. Na kraju, papuče i glomazne čizme zavladale su modnom pistom na sebi svojstven način.

Kim Džouns je definitivno pronašao ključ za uspešne saradnje, nastavljajući da kreira magiju sa najuzbudljivijim kreativnim umovima industrije. “Uvek sam zainteresovan za budućnost”, izjavio je slavni kreativni direktor, a mi se zajedno sa njim nadamo da je ona blistavija od sadašnjosti.

Luxury Experience