Maneskin u novoj GUCCI Aria jesen/zima 2021 kampanji

Italijanski rok bend dodatno učvršćuje svoju svetsku dominaciju novom Gucci kampanjom.

Božić je ove godine došao ranije. U novoj kampanji Gucci Aria nije se pojavio niko drugi nego italijanski rok bend Maneskin. Snimljena od strane dinamičnog dvojca Mert & Marcus, nova kampanja koju potpisuje Alesandro Mikele na maestralan način spaja muzičke i modne sfere kako bi „uhvatila revolucionarni i radosni impuls erosa kao kreativnu snagu koja stoji iza savremenih slika“.

Prateći stope kolega umetnika i entuzijasta ASAP Rokija, Harija Stajlsa  i Igi Popa, koji je nastupio u pesmi „I Wanna Be Your Slave“, Maneskin je daleko od svog početka kao ulični izvođači u Rimu - oni preuzimaju svet.

Ukus kultnog luksuznog brenda za starinskim sjajem, vintage estetikom, kožnim pojasevima i rok stavom, pristaje bendu kao par crvenih kožnih rukavica koje bi Mik Džeger nosio na turneji Stounsa 1975. po Americi - i zato su tu gde jesu.

Gucci je bend obukao u najnovijem video spotu za pesmu „I Wanna Be Your Slave“, prvu originalnu pesmu na engleskom jeziku koja ih je katapultirala do statusa superzvezde. Cvetna odela, ružičaste haljine od tafta, donje rublje od crne čipke i kožna jakna na kojoj piše "Puppet’" bili su odabrani za sada ikoničnu vizuelnu komponentu. Sa 40 miliona pregleda na platoformi YouTube, to je očigledno bila modna formula koja je dovela do uspeha.

Nova kampanja donosi mnoštvo marabu perja, klasičnih Gucci mokasina, crnih pojaseva i širokih krojeva. Tu su i sjaj, vez, koža i antilop, a ne nedostaju ni upadljive, svetlucave teksture spremne da inspirišu naše nove jesenje i zimske ormare.

S oživljavanjem ABBA grupe ovog meseca, Hari Stajls je u subotu započeo svoju „Love On Tour“ u Las Vegasu, a Maneskin se stalno penje na top-listama, Glam Rock se vratio i bolji je nego ikad. Minimalizam je mrtav - želimo ekstravaganciju i želimo to sada.

Luxury Experience