Italijanski rok bend dodatno učvršćuje svoju svetsku dominaciju novom Gucci kampanjom.
Božić je ove godine došao ranije. U novoj kampanji Gucci Aria nije se pojavio niko drugi nego italijanski rok bend Maneskin. Snimljena od strane dinamičnog dvojca Mert & Marcus, nova kampanja koju potpisuje Alesandro Mikele na maestralan način spaja muzičke i modne sfere kako bi „uhvatila revolucionarni i radosni impuls erosa kao kreativnu snagu koja stoji iza savremenih slika“.
Prateći stope kolega umetnika i entuzijasta ASAP Rokija, Harija Stajlsa i Igi Popa, koji je nastupio u pesmi „I Wanna Be Your Slave“, Maneskin je daleko od svog početka kao ulični izvođači u Rimu - oni preuzimaju svet.
Ukus kultnog luksuznog brenda za starinskim sjajem, vintage estetikom, kožnim pojasevima i rok stavom, pristaje bendu kao par crvenih kožnih rukavica koje bi Mik Džeger nosio na turneji Stounsa 1975. po Americi - i zato su tu gde jesu.