Louis Vuitton predstavlja novu futurističku kolekciju

U ponudi su torbe koje se pretvaraju u vreće za spavanje, kao i jakna sa rancem koji se može skinuti sa njega, uz pantalone sa kargo džepovima koji su takođe modularni…

Osnovan 1854.godine, Louis Vuitton brend je zasnovan na nasleđu i to je svima jasno. Sve što oni prodaju okarakterisano je aurom francuskog luksuza. Ipak, kako brend koji je takav ostaje relevantan u današnje vreme? Kako će njihovi proizvodi izgledati u budućnosti? Pa, upravo na ta pitanja nam je brend dao odgovore, kada je umetnički direktor muškog odseka, Virdžil Ablo, kreirao futurističku kolekciju.

Kako bi dizajnirao capsule kolekciju, Ablo je počeo zamišljajući kako će Louis Vuitton brend izgledati dva veka od svog osnivanja. Tehničke tkanine, Louis Vuitton duh putovanja u srco kolekcije i obzir usmeren funkcionalnosti proizvoda su ono što je usledilo.

U pokušaju kreiranja modernije verzije ikonične Carryall torbe, Ablo je osmislio Sleepall, monogram torbu koja se pretvara u postavljenu vreću za spavaće, u slučaju da vas put odvede negde daleko, gde nema smeštaja. U ponudi je čak i par naočara za avanturiste.

Ideja transformacije prožima svaku od kreacija iz nove kolekcije, uključujući i garderobu. Jedna predimenzionirana perjana jakna sadrži ugrađeni ranac sa svoje spoljne strane, koji se može skinuti. Par pantalona i dezenirana majica imaju modularne kargo džepove, pružajući vam opciju prilagođavanja svim prilikama.

Kroz čitavu kolekciju se provlači i motiv duge, koji je ovog puta inspirisan očitavanjem toplote. Po svemu sudeći, brend je u ovom svom izdanju mislio baš na sve.

 
 
 
View this post on Instagram

the idea of LV [2054]

A post shared by @ virgilabloh onNov 15, 2019 at 9:28am PST

Luxury Experience