Louis Vuitton kolekcija za muškarce proleće-leto 2019

Od kada je Virdžil Ablo postavljen na mesto glavnog dizajnera muške linije modne kuće Louis Vuitton, ceo svet je s nestrpljenjem iščekivao da vidi debitantsku kolekciju za proleće-leto 2019.

Ablo koji nema završene nikakve modne škole, poseduje sopstveni street wear brend Off-White i godinama je kreativni direktor Kanje Vesta. Evidentan je uticaj ulične mode i na ovu kolekciju, pa su siluete koje su zastupljene na reviji bile uglavnom vrećaste pantalone, dukserice, i kratke jakne koje su čitavoj kolekciji dale jedan elegantniji ton.

Ključni komadi kolekcije su jakne sa printom, predimenzionirani džemperi, mantili, sakoi…

Pod sloganom “We are the world”, Virdžil je pametno iskoristio naslov muzičkog hita iz 1985. godine (koji su kreirali Majkl Džekson i Lajonel Riči u želji da se stane na put gladi u Etiopiji) i tako nazvao ovu kolekciju. Brojke vezane su ovu numeru su impresivne – pesma je osvojila 3 Grammy nagrade, prodata je bila u preko 20 miliona primeraka, i ono najvažnije – skupljeno je oko 63 miliona dolara za pomoć gladnima.

Na neki način Virdžil je želeo da pesmom i scenografijom poruči koliko je jaka Afro kulturološka kreativnost kada su u pitanju muzika i stil kao i da pistom u nijansama duge, pokaže kako su pod okrilje Louis Vuitton brenda dobrodošli svi-sve boje, sve nacije, sve generacije…

Naravno, na reviji su prikazani i aksesoari u vidu tašni, putnih torbi, kaiševa i cipela.

N.V.T.

Izvor Hypebae

Foto: Yannis Vlamos / Indigital.tv

Luxury Experience