Prolećno izdanje linije Made to Measure kompanije Dolce&Gabanna nastavlja saradnju sa Kolinom Farelom, dugogodišnjim ambasadorom brenda.
Kampanja sa irskim glumcem u glavnoj ulozi baca svetlo na preciznost i italijansko umeće u izradi personalizovanih dizajna brenda D&G.
Iako je pret-a-porter moda dominirala na tržištu luksuzne odeće, mnogi dizajneri i dalje nastoje da uspostave ravnotežu između masovne proizvodnje i tradicionalnog krojačkog umeća. Primer ove filozofije je usluga Made to Measure koju nudi renomirana modna kuća Domenika Dolčea i Stefana Gabane - kupci italijanskog dizajnerskog dvojca mogu naručiti proizvode po meri u bilo kom butiku, nakon zakazivanja konsultacija.
Kolin Farel je takođe ambasador jednog od muških mirisa brenda Dolce&Gabbana. "Kada smo kreirali ovaj miris, odmah smo pomislili na Kolina, koji je savršeno oličenje muške snage i senzualnosti", napisali su dizajneri u saopštenju povodom premijere parfema "Intenso" iz 2014. godine.
Verovatno iz istih razloga, Kolin Farel je postao zaštitno lice kampanje Made to Measure, koja ilustruje ne samo savršeno skrojena odela glumca, već i proces njihove individualizacije.
Od tačnih mera, preko preciznog šivenja, do personalizacije - to je put kojim prolazi svako odelo iz tradicionalnih krojačkih radionica. Sartoria Dolce&Gabbana takođe znači znanje koje s generacije na generaciju prenose sicilijanski krojači i bogat stil brenda, koji se nalazi u klasičnom dizajnu koliko u ekspresivnim vizijama. Kolin Farel prikazuje par savršeno skrojenih odela i bezvremenost koju nudi Made to Measure.
"Pažnja posvećena detaljima u Dolce&Gabbana Sartoria odelima je bez premca, a zahvaljujući velikoj kreativnosti i strasti, ovi dizajni ožive. Uzbuđen sam što ću nastaviti saradnju sa porodicom Dolce&Gabbana“, rekao je Kolin Farel.