Harison Ford u škotskom kiltu: Holivudska legenda u kampanji za Glenmorangie

Više slika

Više slika

Nezaboravni Indijana Džouns i Han Solo, danas ikona stila i vrhunskog ukusa – Harison Ford, postao je zaštitno lice nove kampanje prestižne škotske destilerije Glenmorangie.

U osamdeset drugoj godini života, Ford dokazuje da harizma ne bledi s vremenom. U seriji „Once Upon a Time in Scotland“, snimljenoj pod rediteljskom palicom Džoela Edžertona, glumac ulazi u autentični svet tradicionalne proizvodnje viskija, istražujući srž zanatske posvećenosti i hedonističkog uživanja.

U srcu škotske regije Highlands, među dramatičnim pejzažima Loch Glassa i istorijskim zidinama zamka Ardross, Ford ne samo da otkriva tajne destilacije, već se prepušta i samoj esenciji škotske kulture, od savladavanja pravila nošenja kilta, preko degustacije single malt viskija sa lokalnim stanovništvom, do spontanih trenutaka koji odaju počast opuštenoj eleganciji brenda Glenmorangie.

„Celokupno snimanje bilo je ispunjeno nepredvidivim, malim radostima – trenucima iznenađenja koji su me oduševili“, priznao je Ford. „Zahvalan sam Glenmorangie kući što su nam dozvolili da se ne shvatamo previše ozbiljno“.

Kampanja nudi bogat sadržaj – od televizijskih i digitalnih spotova, preko PR materijala i društvenih mreža, do šest epizoda koje će publici omogućiti intiman pogled na ljude i predele koji oblikuju legendarni Glenmorangie. U objektivu slavnog modnog fotografa Lahlana Bejlija, Ford nosi kilt kreiran od strane streetwear brenda Palace, potvrđujući svoju vanvremensku sposobnost da spaja tradiciju i savremeni stil.

„Mislim da mi je kilt stajao prilično dobro“, duhovito je primetio Ford, dok su čaše škotskog single malta zvonile u zdravicu istinskom uživanju u životu.

Luxury Experience