Hari Stajls je dizajnirao sopstvenu kolekciju za Gucci

Njegovo prijateljstvo sa kreativnim direktorom Alesandrom Mikeleom dovelo je do posebne saradnje.

Prijateljstvo između Harija Stajlsa i umetničkog direktora brenda Gucci poznato je godinama, pri čemu je Hari stalno birao kreacije brenda Gucci za svoje nastupe na sceni. U stvari, „Bog popa“, kako zovu Stajlsa, postao je zaštitno lice kampanje luksuzne modne kuće 2018. Evolucija pevača u poslednjih sedam godina je bila brza, jer je od člana dečačkog benda postao vrhunska modna ikona i kreirao sopstveni brend lepote.

Ekscentrični kreativni direktor kuće upoznao je Stajlsa, člana nekadašnjeg benda One Direction, otprilike u vreme kada je izdao svoj prvi album kao solo umetnik, 2017. Umetnik je nosio Gucci kreacije na crvenom tepihu i na turnejama. Godine 2018. brend ga je izabrao za lice svoje kampanje, a Stajls je zablistao u svetlim bojama poput roze, uključujući šljokice i štikle.

Sada je vreme da njihovu vezu odvedu korak dalje, najavljujući kreiranje nove kolekcije pod nazivom Ha Ha Ha, koja je otkrivena na reviji muške odeće u Milanu.

„Hari ima neverovatan smisao za modu. Ideja da radi sa mnom došla je jednog dana dok smo razgovarali telefonom: predložio sam da napravimo „ormar iz snova“. Završili smo sa mešavinom od pop estetike 1970-ih do revizije imidža džentlmena uz subverzivno sećanje na muške krojeve“, rekao je Alesandro Mikele.

Ova nova kolekcija je dobila ime po inicijalima dvojice kreatora, Harija i Alesandra, ali i po načinu na koji razmenjuju poruke koje šalju jedno drugom. Da bi se istakao vintage „ukus“ kolekcije, prezentacija je održana u Cavalli & Nastri, jednoj od najstarijih vintage prodavnica u Milanu.

Široke pantalone, kaputi, šarene košulje i odela sa dečjim šarama trešanja ili ovčica, smoking od somota na duplo kopčanje i kožne čizme sa crvenim detaljima bili su samo neki od predstavljenih komada. Kolekcija, koja će biti ograničena, biće lansirana u oktobru i Mikele veruje da će privući ne samo obožavaoce Stajlsa i Gucci brenda već i „sve koji imaju strast prema odeći“.  

Luxury Experience