Gucci izlazi na teniske terene sa stilom, odajući počast svojoj baštini, predstavljajući kolekciju koja povezuje prošlost i sadašnjost...
Nakon sportskog izleta sa ambasadorom brenda Janikom Sinerom, nova kampanja angažuje tenisere Džordža Lofhagena i Emu Koen, prikazujući kapsul kolekciju inspirisanu arhivima brenda iz 1970-ih.
U središtu ove kolekcije je patika Tennis 1977, vintage dizajn oživljen da proslavi legendarni ulazak Gucci brenda u proizvode povezane sa tenisom. Cipele imaju prepoznatljive Web pruge, zaštitni znak identiteta brenda, i ikonični GG monogram u beloj boji, koji obuhvata spoj nostalgije i savremene privlačnosti.
Odeća u kolekciji slavi klasičnu tenisku estetiku, kreirana da uhvati suštinu Gucci teniskog garderobera iz 70-ih. Džordž Lofhagen nosi sve, od oštrih belih polo majica i šortseva do pletiva, pri čemu je svaki komad suptilno ukrašen karakterističnim Web prugama.
Aksesoari su značajni, sa predmetima poput kačketa, narukvica i torbe, koji podižu sportsku privlačnost kolekcije. Posebno je upečatljiv ruksak za reket, praktičan, ali i moderan dodatak koji upotpunjuje čitav ansambl.
Gucci Tennis kampanja odlikuje se minimalističkom estetikom, prirodno prikazujući Džordža Lofhagena i Emu Koen. Na ovoj čistoj pozadini, jednobojna paleta prikazuje hrabru Gucci Web prugu, tkajući bezvremensku priču o baštini, sportu i modernoj sofisticiranosti.