Frenk Oušn je novo lice Prada brenda

Napisao je i sopstvenu Prada akrostičnu pesmu.

On je možda izbacio pesmu pod nazivom Chanel, ali Frenk Oušn je zapravo ljubitelj Prada brenda. Kantautor je upravo imenovan za lice proleće/leto 2020 kampanje čuvenog italijanskog luksuznog brenda, Optimist Rhythm.

Ova saradnja deluje kao da je sasvim prirodna. Dobro je poznata činjenica da tridesetdvogodišnji muzičar ume da ponese skoro svaki Prada komad. Zapravo, prošle godine, on je nosio Prada sako na Met Galu, dok je prilikom poziranja za W magazin editorijal, učinio istu stvar. Prema mišljenju čelnika ovog brenda, Frenk je otelotvorenje filozofije Prada modne kuće.

“U vremenu tokom kog nuđenje pojednostavljene definicije samog sebe deluje kao univerzalna ambicija, Prada uživa u demonstriranju upravo suprotnih vrednosti”, stoji u press objavi slavnog brenda. Možemo odmah primetiti da je to u savršenom skladu na Oušnovom muzikom, koja se kreće kroz slično kompleksne teme.

Kako bi ovo dokazali, noseći asortiman namenjen idućoj sezoni, Prada kampanja kombinuje seriju fotografija sa akronimima, koji se poigravaju sa idejom značenja svakog slova u reči PRADA. Na jednoj slici, Frenk može biti viđen pored svoje lične interpretacije, koja glasi “Programming Rhythms and Dancing Again”. On je poneo dugački crni kaput, košulju i glomazne čizme iz nove muške kolekcije.

U kampanji se pojavljuje i Nikolas Vinding Refn, poznat po svojim filmovima Drive i The Neon Demon, pored Ostina Batlera, koji se skoro pojavio u Tarantinovom ostvarenju Bilo jednom u Holivudu.

“Svaki od ova tri muškarca predstavljaju otelotvorenje jednog Prada identiteta, odnosno jednu definiciju”, objašnjava modni brend. Renomirani fotograf Dejvid Sims fotografisao je slavni trio u Los Anđelesu, uz pomoć kreativnog direktora Ferdinanda Overderija i stiliste Olivijea Ricoa.

Luxury Experience