Ermenegildo Zegna ulazi u svet ulične mode

Brend Ermenegildo Zegna nije jedan od onih koji je svoje ime izgradio bredniranjem niti logotipima koji upadaju u oči.

Italijanska modna kuća je već dugo zaštitni znak onih koji znaju da se vrhunski krojena odeća ogleda u svakoj sitnici: od revera, rezova, šavova  i vrhunskih materijala, a ne vidljivim logotipima poput LV i GG.

Međutim, izgleda da dolazi do promene unutar ove kuće, budući da se brend već igrao suptilnim brendiranjem Tiziano patika, nekoliko sezona unazad dodavši im trostruko X.

XXX  linija je oda klasičnim krojačkim šavovima na reverima odela.

Sada brend polako uvodi uličnu estetiku kreirajući kežual liniju koja je prilagođena različitim tržištima, pa je tako američka verzija malo drugačija od ostalih koje su lansirane širom sveta.

Muškarcima zaljubljenim u Zegna estetiku sada će biti dostupno da i u nekim neformalnijim prilikama budu zaogrnuti njome. U okviru linije se nalaze džemperi, kežual majice, bejzbol kačketi, bomber jakne, sakoi, kao i aksesoari.

Ovakav preokret i ulazak na tržište ulične mode nije ništa novo za luksuzne marke - uostalom, imena kao što su Louis Vuitton, Moncler i Givenchy, su se u poslednjih nekoliko godina okrenule ka tome kako odgovorile na potrebe novih generacija luksuznih kupaca. Pa ipak, od modnog brenda koji odiše tihim luksuzom, niko to nije očekivao.

N.V.T.

Izvor Robb Report

Luxury Experience