Elegancija i udobnost kao glavni faktori nove Prada kolekcije

I dalje u jeku svetske pandemije koja je okovala svaki deo našeg života, modni brendovi pronalaze brojne načine kako bi predstavili svoje nove kolekcije…

Prada, slavna italijanska modna kuća je to učinila graciozno, uz pomoć 11-minutnog filma koji je pun crno-belih silueta, zvuka violina i jednom od najinteresantnijih modnih pista koje je ovaj brend ikada organizovao. Možemo slobodno reći da je ovaj prikaz kolekcije manje delovao kao reklama, a više kao pravo umetničko delo.

Inače, ovo je poslednja kolekcija koju je Mjuča Prada kreirala kao samostalna dizajnerka ovoga brenda, jer joj se na kreativnom kormilu od septembra ove godine pridružio Raf Simons. Kao na neki način oproštajna, ova kolekcija je definitivno jedna od najsnažnijih do sada.

Tvrdeći da je trenutna ekonomija razmišljala o tome čemu zapravo služi moda i kome služi, Mjuča je na kraju dizajnirala ovu kolekciju jednostavnih dizajna koji komadima daju pravu vrednost. Iako su komadi sofisticirani i intrigantni, oni su nestalni i čudesno minimalistički, odajući futurističku estetiku koja kombinuje formalnu radnu i sportsku odeću.

Zahvaljujući ovoj čudnoj suprotnosti, Prada kolekcija proleće-leto 2021. godine mnogo se razlikuje od bilo koje prethodne. Što se tiče muške odeće, dizajnerka je radila izvan modnih granica, smišljajući direktne komade, ali istovremeno potpuno neobične, jer neki od stilova uključuju kombinovanje trenerke sa svečanom košuljom i kravatom i potpuno sivu trenerku uparenu sa uglađenim crnim cipelama i otmenim kaputom dugih rukava.

Prada vizija stvaranja direktnije kolekcije u potpunosti je ostvarena, jer ona ima paletu boja uglavnom bele, sive i crne. Iznenađujuće je da je kolekcija mnogo praktičnija nego što bi mnogi očekivali, jer uprkos komadima koji su dobro krojeni i mnogo tanji od prošlogodišnjih, ona je vrlo lagana, čineći udobnost dominantnim faktorom ove sezone.