Umetnički direktor modne kuće Dior, Kim Džouns, kreirao je kolekciju za muškarce za proleće-leto 2019 koja je dvostruki omaž slavnoj modnoj kući i njenom tvorcu, Kristijanu Dioru.
Džouns je rekao da je u pogledu kolekcije ispitivao arhive Dior kuće kako bi dobio inspiraciju povezanu sa dva aspekta kuće: mit, jer tako naziva žensko kuturno nasleđe modne kuće, i čoveka, poznatog po svojoj ljubavi prema cveću, dizajnu enterijera i njegovim psima, kao i njegovim bliskim prijateljstvima sa umetnicima i piscima.
Francuski pisac Žan Koktu je Kristijana Diora nazvao “agilnim genijem našeg vremena” uz opažanje da je Dior magično prezime sadržalo dve neverovatne reči - dieu (bog) i or (zlato).”
Modeli Lukas Goman, Princ Nikolaj od Danske, Romn Dikson, Valentin Karon i Malik Boadian predstavljaju oličenje Dior muškarca viđenog kroz objektiv sjajnog Stivena Mejsela za kampanju proleće/leto 2019.
Džouns je takođe povodom kampanje sarađivao i sa umetnikom Kavsom kako bi kreirao omaž Kristijanu Dioru u formi čudesne cvetne skulpture.
Inače silueta žene u Dior kreacijama, uskog gornjeg i širokog donjeg dela, podsećala je na cvet, a pojam prema kojem će ta kreatorska tvorevina ostati upamćena u istoriji mode je “New Look”.