Dior i sacai konačno predstavljaju zajedničku kolekciju

Po prvi put, Dior je sarađivao sa modnom kućom sacai kako bi zajedno kreirali capsule kolekciju opisanu kao “kreativni razgovor između dva dizajnera, dva nasleđa i dve kulture”…

Sadržeći 57 ready-to-wear komada, kolekcija se sastoji od odeće, obuće, torbi i aksesoara, pri čemu su gotovo svi u crnim i belim tonovima. Kada se radi o specijalnim detaljima, možemo videti Dior cvetne motive na sacai materijalima, upotrebu teksasa, i unikatni ko-brendirani logo, koji smešta slovo i brenda sacai u Dior. Najinteresantniji komadi uključuju Saddle tašne, čija je klasična silueta osvežena sacai inspirisanim detaljima, poput džepova i učkura. Osim toga, u ponudi su Saddle modeli u kombinaciji maslinastih i narandžastih tonova koji pokrivaju kožu i najlon, što je omaž slavnim bomber jaknama. Kada se radi o obući, Dior Snow i Dior Explorer čizme dobile su slojeviti izgled, dok ponuđeni nakit dolazi u srebrnim i zlatnim tonovima, finiširan sacai biserima.

Evo kako Kim Džouns, kreativni direktor Dior brenda, opisuje ovu saradnju: “sacai je prvo mesto koje posećujem kada idem u Japan. Oduvek sam voleo Šitose Abe i mislim da je ona jedna od najinteresantnijih žena na svetu. Dugo smo pričali o saradnji, još u vremenu kada sam bio u Louis Vuittonu i sada se konačno dogodila. Ja obožavam Japan. Nisam bio godinu dana, što je najduže što sam izdržao bez putovanja u proteklih 20 godina. Obično idem makar šest puta godišnje. Uvek radim na stvarima koje mi nedostaju u stvarnom životu.”

Čitose Abe je dala svoj komentar: “Dior je brend zaista vredan poštovanja, kome sam se oduvek divila, tako da je za mene ovo velika čast. To je takođe brend koji je istorijski pokazivao vrednost inovacije i sigurna sam da je njihova odluka dodavanja još jednog imena svom na nekoj kolekciji veoma važna. To pokazuje njihovu posvećenost inovacijama i izazovima”.

Dugo očekivana kolekcija će biti dostupna za kupovinu od novembra ove godine.