Al Paćino i Robert De Niro u Moncler kampanji: Kad prijateljstvo postane najlepši luksuz

Više slika

Više slika

Dva besmrtna lica Holivuda – Al Paćino i Robert De Niro – ponovo su rame uz rame, ovog puta ne na filmskom platnu, već u luksuznoj Moncler kampanji simbolično nazvanoj Warmer Together.

Ideja je jednostavna, a efekat monumentalno emotivan: prava toplina ne dolazi iz jakne, već iz povezanosti, prijateljstva i ljudske bliskosti koja prevazilazi vreme.

Snimana u Njujorku, kroz objektiv slavnog fotografa Platona, kampanja prikazuje dva glumačka velikana u crno-beloj estetici koja odiše iskrenošću i nostalgijom. Kratki filmovi koji prate seriju fotografija razlažu njihovu priču na pet tema – prijateljstvo, poštovanje, povezanost, poverenje i toplinu – kroz spontan dijalog, smeh i one tihe trenutke razumevanja koje mogu da dele samo istinski prijatelji.

Paćino, zamišljeno ali s osmehom, izgovara rečenicu koja postaje moto kampanje: „Prijateljstvo je najveće bogatstvo koje možeš imati.“ De Niro, u legendarnoj Maya 70 jakni, dodaje: „Toplina nikada nije dolazila spolja – uvek iznutra.“ Njihove reči i prisustvo nose istu energiju kao i sam brend Moncler – snagu, autentičnost i osećaj pripadnosti.

U središtu kampanje su i novi modeli jakni poput Bretagne – kratke, moderne verzije puf jakne s kapuljačom, koja kombinuje vrhunsku zaštitu i slobodu pokreta. Sve odiše jednostavnošću koja deluje raskošno, kao tiha elegancija s karakterom.

Zvuk kampanje donosi novu, emotivnu verziju kultne pesme Lean On Me, u izvedbi umetnika i Moncler ambasadora Toubija Nvigvea i njegove supruge Fat – savršena muzička podloga za priču o podršci, povezanosti i prijateljstvu koje greje više od bilo koje perjane jakne.

Remo Rufini, predsednik i direktor Monclera, poručuje: „Moncler nikada nije bio samo o puf jaknama. Oduvek je bio o ljubavi, zajedništvu i emociji. Sve što radimo, sve kampanje i proizvodi, nose tu nit ljudske topline.“

Warmer Together je, u svojoj suštini, više od modne kampanje. To je omaž prijateljstvu koje ne stari, gradu koji nikada ne spava i filozofiji koja kaže – nije hladnoća ono što nas testira, već koliko topline nosimo u sebi.

Luxury Experience