Povodom lansiranja svoje nove kolekcije nakita, Hermes je otkrio svoju prvu globalnu digitalnu kampanju, The Sound of Hermes Silver.
Hermes brend je postavio jednostavno pitanje: Šta bi bilo kada bi srebro imalo zvuk? Sa ovom osnovnom idejom Hermes je pristupio trojici renomiranih umetnika i kolektiva kako bi kreirali trodimenzionalni, moderni i neočekivani digitalni komad.
United Visual Artist, britanska dizajnerska praksa, kreirala je unikatnu instalaciju, u londonskom studiju, koja “svira” zvuk srebra. Komadi nove Hermes kolekcije su smešteni na 16 metalik gramofona, od kojih se svaki pokreće intrigantno dizajniranim zupčanicima. Laseri skeniraju nakit i pokreću zvuk, kako bi finalno komponovali eksperimentalnu simfoniju.
U progresivnim rukama YoggyOne, svaki zvuk kreiran je kao jedinstvena interpretacija srebrnih predmeta, na koju su uticali oblik, gustina, volumen i težina predmeta.Glasovi se nekad pojavljuju zarobljeni u srebru, podsećaju na umetnike koji su kreirali svaki komad ručno, u Hermes ateljeu u Parizu. Umetnički performans snimio je i režirao Caswell Coggins, koji je predstavio svoj muzički video i dokumentarac kao bi imao dramatičnu naraciju. Instalacija je dobila novu emocionalnu visinu i dubinu, kako je urađena u crno beloj verziji. Hermes se po prvi put upušta u ovakvu avanturu, sa emotivnim miksom istorijske umetnosti rada sa srebrom, u vidu umetničkog performansa.