Tiffany & Co. otvara prazničnu sezonu u velikom stilu, vodeći nas kroz svet plavih kutija, satenskih mašni i čiste, bezvremenske ljubavi sa blistavom Anjom Tejlor-Džoj u glavnoj ulozi.
Tiffany & Co. ponovo potvrđuje svoj status ultimativne kuće ljubavi i luksuza kroz prazničnu kampanju „Love Is a Gift“, u kojoj zvezda filma i globalna ambasadorka brenda, Anja Tejlor-Džoj, vodi gledaoce kroz elegantnu i emotivnu priču o povezanosti, tradiciji i bezvremenoj lepoti.
Malo koja kutija u svetu nosi toliko značenja kao Tiffany Blue Box – simbol luksuza, ali i čiste emocije. U ovoj kampanji, luksuz postaje živo iskustvo, a Anja Tejlor-Džoj vodi gledaoce na vizuelno putovanje koje obuhvata Njujork, London, Tokio i više, dok plave kutije Tiffany putuju iz ruke u ruku, iz srca u srce.
Kroz centralni motiv kampanje – bela satenska traka – priča prikazuje različite oblike ljubavi: romantičnu, porodičnu i ljubav prema sebi. Svaki trenutak odražava se u komadima nakita koje Anja Tejlor-Džoj nosi, od skulpturalnog Tiffany HardWear do delikatne elegancije kolekcija Lock, T i Knot. Nova kolekcija Bird on a Rock pojavljuje se kao svetleći predznak modernog luksuza za novu generaciju kolekcionara.
Ono što kampanju čini posebno privlačnom jeste osećaj intime. U raskoši praznične sezone, ona nas podseća da su najdragoceniji pokloni oni koji se osećaju, a ne samo poseduju – osećaj koji Anja zaokružuje rečima: „Bilo da ga delimo sa drugima ili sa sobom, ljubav, u svim njenim oblicima, je najdragoceniji dar od svih.“
Kampanja kulminira na snežnim ulicama Njujorka, ispred legendarne Tiffany Landmark prodavnice, spajajući nostalgične note sa modernim luksuzom. „Love Is a Gift“ ne slavi samo nakit – slavi emociju koja ga inspiriše.
Tiffany & Co. još jednom dokazuje: ljubav, baš kao i vrhunska izrada, nikada ne izlazi iz mode.