Talita von Furstenberg istražuje Leče u nakitu Buccellati

Više slika

Više slika

Buccellati, ime koje sinonim za zanatsku veštinu u izradi nakita, lansira svoju novu kampanju spajajući vanvremensku eleganciju sa savremenom privlačnošću...

Kampanja, zabeležena objektivom fotografa Džoša Olinsa, predstavlja upečatljive crno-bele vizuale. Snimljena sa gradskim pejzažima Lečea u Italiji, poznatog po svojoj zavodljivoj baroknoj arhitekturi, u pozadini, kampanja predstavlja Talitu von Fürstenberg, figuru gracioznosti i modernosti. Talita, poznata po svojim ulogama dizajnerke, preduzetnice i filantropkinje sa snažnim fokusom na održivost, postaje otelotvorenje Buccellati brenda.

Kao lice reklamnih kampanja ovog brenda nakita, Talita von Fürstenberg donosi sveži pogled na ugledne kolekcije Buccellati. Ova sezona ističe kolekcije Hawaii, Mosaico i Macri, pri čemu svaka od njih naglašava Buccellati majstorstvo u stvaranju skulpturalnih oblika i integrisanju svetlucavih dragulja.

Kampanja vešto upoređuje ove složene dizajne sa istorijskim znamenitostima Lečea, od grandioznosti palate Bozzi Corso do antičkog Rimskog teatra. Naspram ovih ikoničkih zdanja, Talita pozira sa Buccellati kreacijama, uključujući slojevite narukvice, padajuće minđuše i statement ogrlice.

Intrigantni detalji nakita dodatno su naglašeni izborom stilistkinje Rae Boxer, koji se kreće od suknji sa čvrstim dugmadima do širokih pantalona i sofisticiranih haljina koje su istovremeno suptilne i elegantne. Film koji prati fotografije kampanje kulminira u očaravajućoj maseriji Francescani, lokaciji koja savršeno inkorporira Buccellati fuziju tradicije i modernosti.

Luxury Experience