Rouz iz Blackpinka u najnovijoj kampanji Tiffany & Co

Zvezda nastavlja tamo gde je stala Tiffany HardWear kampanja iz 2021., unoseći svoj uobičajeni polet i energiju novim upečatljivim komadima nakita.

Tiffany & Co. je upravo objavio nove komade  svoje čuvene kolekcije HardWear, a na čelu ovog novog poglavlja je njihov globalni ambasador, Rouz iz grupe Blackpink.

Na seriji intimnih i moćnih portreta, Rouz nosi nove komade nakita, od kojih svaki ima ikonski motiv HardWear. Zvezde kolekcije, koje Rouz predstavlja u kampanji su nova ogrlica i narukvica sa karikama od crnog titanijuma, 18-karatnog ružičastog zlata i dijamanata, koja će debitovati ovog jula.

Kampanja koju je snimio čuveni modni fotograf Mario Sorenti namerno je snimljena u oštrom redukcionističkom prostoru, nešto što je istaklo smelost industrijske estetike HardWear nakita.

Lansirana 2017. godine, kolekcija Tiffany HardWear bila je omiljena među slavnim ličnostima i modnim poklonicima, ne samo zbog svog smelog dizajna, već i rodno neutralne estetike. Kolekcija je inspirisana arhivskim delom iz Tiffany arhiva, uniseks narukvicom napravljenom 1971. godine koja je otelotvorila snagu i duh svog nosioca, kao i neponovljivu dušu Njujorka.