Nikol Riči redefiniše pojam luksuza na svoj način, preuzimajući potpunu kreativnu kontrolu nad svojim brendom House of Harlow i predstavljajući prvu kolekciju finog nakita, Nova Collection.
Na ekskluzivnom događaju u Los Anđelesu, u saradnji sa Violet Grey unutar The Jewelry Box, Nikol Riči je predstavila sofisticirane komade koji spajaju njene boemske kalifornijske korene sa besprekornim zanatskim umećem. Kolekcija obuhvata dijamante, 14-karatno zlato i dragulje poput granata, tigrovog oka, zelene turmaline i oniksa.

Nikol Riči ističe da je cilj bio stvaranje nakita sa namerom – komada koji se žive, a ne samo nose. „Nakit treba da bude talisman. Nešto što vas podržava, odražava i raste sa vama.“ Kampanja savršeno prenosi ovu filozofiju: Nikol u elegantnoj tamnosivoj svilene bluzi sa dubokim izrezom nosi masivni privezak iz Nova kolekcije od 14K zlata sa oniksom u centru i delikatnim pavé dijamantima, uparena sa crnim pantalonama, minimalističkim zlatnim minđušama i niskim punđom, kombinujući diskretni glamur sa promišljenim dizajnom. U drugoj sceni nosi slojevite narukvice i upečatljivo prstenje, gde je svaki dragulj odabran po značenju, a komadi dizajnirani za slojevito nošenje i svakodnevnu upotrebu.

Ovo lansiranje označava ne samo novu liniju proizvoda, već i novu eru za House of Harlow, koja sada sa sigurnošću ulazi u svet finog nakita, ostavljajući za sobom boemski kostim-nakit i ležerni boho šik. Za ljubitelje brenda i kolekcionare nakita, Nova kolekcija simbolizuje nameru, eleganciju i sofisticiran luksuz koji Nikol Riči donosi u svaku novu priču svog brenda.
