Louis Vuiton i Sofi Tarner imaju plemeniti cilj

Louis Vuitton je pozvao  glumicu Sofi Tarner da učestvuje u podizanju svesti putem kampanje #makeapromise u saradnji sa Unicef-om.

Tokom poslednje tri godine brend je prodavao srebrne narukvice Lockit kako bi pomogao Unicefovoj misiji da pomogne deci u teškim situacijama, kao što je na primer izbeglički Cox Bazar kamp u Bangladešu.

Uz pomoć UNICEF-a, vlada Bangladeša uspela je da vakciniše 900.000 dece i odraslih protiv kolere i spase više od 263.000 dece od neuhranjenosti. 100 funti od svake narukvice čija je cena 175 funti, samo podstiče porast brojeva.

U poređenju sa prošlogodišnjim fluorescentnim nakitom, srebrna Lockit narukvica Sofi Tarner pletena je crveno-belim kanapom i sadrži privezak zeca inspirisan njenom najnovijom tetovažom.

“Ideja za kampanju #makeapromise dolazi od dece", rekao je Majkl Burke, predsedavajući i izvršni direktor kompanije Louis Vuitton, o svom filantropskom projektu.

"Kada daju obećanje, oni to zaista misle. Deca nam pokazuju jednostavan način promene sveta. Radi se o udruživanju snaga širom sveta kako bi se prikupili sredstva i podigla svest o deci. Naš cilj je da dopremo do što više ljudi i da napravimo stvarnu razliku. "

Od lansiranja srebrne Lockit narukvice u 2016. godini, partnerstvo je donelo više od pet miliona američkih dolara za Unicef.

Dakle, ukoliko još uvek razmišljate o božićnom poklonu za porodicu i prijatelje, uzmite u obzir ovu narukvicu koja može pomoći nekom detetu.

N.V.T.

Izvor Vogue

« 1 2 3 »

Luxury Experience