Kloi Grejs Morec blista u Louis Vuitton kampanji za UNICEF narukvice

Louis Vuitton, francuska modna kuća, nastavlja da podržava UNICEF u pokušaju da pozitivno utiče na živote ugrožene dece širom sveta.

Ambasadorka brenda, Kloi Grejs Morec, predvodi Louis Vuitton kampanju noseći srebrne Lockit narukvice koje graciozno krase njen zglob. Legendarni LV katanac, amblem koji je sinonim za nepokolebljivu eleganciju brenda, ukrašen je upečatljivim perlama napravljenim od crnog titanijuma i crnog srebra.  

Povezanost Kloi Grejs sa brendom Louis Vuitton nije strana modnom svetu. Ranije je pozirala u kampanji i predstavila sunčane naočare brenda, dok je takođe učestvovala u kampanji patika LV Archlight 2.0.

Trajna posvećenost Louis Vuitton kampanji #MAKEAPROMISE je svedočanstvo njihove nepokolebljive posvećenosti cilju. Doprinoseći plemenitoj UNICEF misiji da pruži pomoć za spasavanje života najugroženijoj deci na svetu, modna kuća je prikupila neverovatnu sumu od preko 20 miliona dolara od početka njihovog partnerstva 2016.

Kako je kampanja Louis Vuitton pre fall 2023 dospela na naslovnice prošle nedelje, saradnja sa organizacijom UNICEF predstavlja sjajan primer kako carstvo dizajnerskih brendova može da iskoristi svoj uticaj za opšte dobro.

Luxury Experience