Između mirisa i forme: Da li ste otkrili novu čaroliju CHANEL N°5 nakita?

Više slika

Više slika

Modna kuća Chanel još jednom potvrđuje svoj bezvremeni status u svetu luksuza, spajajući svet mirisa i dragocenih formi u novom poglavlju kolekcije nakita inspirisane najčuvenijim parfemom svih vremena – CHANEL N°5.

Ova sofisticirana kolekcija finog nakita otelotvoruje apstraktne kodove parfema u skulpturalnim komadima koji oduzimaju dah, pretvarajući numeričku simboliku u prefinjeni sjaj zlata i dijamanata.

Nakon spektakularnog početka sa ogrlicom 55.55, ukrašenom istoimenim dijamantom od 55,55 karata, koja je predstavljena 2021. godine u čast stogodišnjice parfema, nova linija se razvija kroz raskošne reinterpretacije od žutog zlata: prsten, jedna minđuša i arhitektonski definisana narukvica. Svaki komad nosi DNK kuće Chanel – preciznu geometriju, simetriju i simboliku broja 5, koji je odavno ukorenjen u istoriju modne imperije.

Broj 5 kao večna inspiracija

Gabrijela Šanel je još davne 1921. godine predstavila svoj legendarni parfem upravo petog dana petog meseca – i od tada, broj 5 predstavlja više od cifre. On je postao amajlija, estetika i suština kuće. Prisutan na kultnoj torbi 2.55, sada dobija novu formu u kolekciji nakita koja spaja umetnost i zanatstvo u savršenoj ravnoteži.

Ogrlice – dostupne i u standardnoj i u čoker varijanti – u središtu imaju dijamantnu peticu koja obuhvata GIA-sertifikovani dijamant od 0.30 karata, dok narukvica ima isti simbol i diskretno skriva nevidljivu kopču – spoj tehničke genijalnosti i suptilne simbolike.

Zlato koje se osmehuje svetlosti

Kolekcija se igra tonovima – belo, bež i žuto zlato predstavljaju omaž nijansi samog parfema, dok kontrast između poliranih površina i dijamantskog pavé detalja donosi suptilnu dinamiku u svakom pokretu.

Novi komadi u žutom zlatu – narukvica, prsten i minđuša – posebno ističu skulpturalni karakter kolekcije. Njihova arhitektura jasno podseća na siluetu originalne bočice parfema, sa zakošenim ivicama i ogledalo-finiširanim površinama koje reflektuju svetlost kao kap parfema na koži. Upravo taj motiv kapi – nežni, suptilni trag mirisa – provlači se kroz dizajn kao nit koja povezuje senzualnost i oblik.

Pet kodova – jedno nasleđe

Dizajn kolekcije N°5 prati pet osnovnih kodova, duboko ukorenjenih u nasleđu kuće Chanel: liniju dijamanata nalik na svilenu traku, centralni brilijantski dijamant, motiv kapi, polirane zakošene konture broja 5 i upotrebu različitih vrsta zlata kako bi se naglasile nijanse svetlosti i dubine.

Poetska kampanja snimljena na obalama jezera Garda

Kako bi uvela publiku u ovaj svet mirisa, svetlosti i elegancije, kuća Chanel je angažovala reditelja Gordona fon Štajnera za snimanje umetničkog filma na obalama čarobnog jezera Garda. Kampanju predvodi manekenka Loli Bahija, čija uzdržana elegancija i staložena prisutnost vizuelno prenose sofisticiranost i tišinu koju simboliše broj 5. Stajling potpisuje Kejti Bernet, dok su za izgled modela bili zaduženi frizer Benžamin Miler i šminkerka Kristin Korbel.

Luxury Experience