Poslednji snimak nove reklamne kampanje House of Faberge predstavlja prefinjene kolekcije nakita koje su naglašene raznobojnim dragim kamenjem…
One predstavljaju moderne uticaje u kombinaciji sa vanvremenskim, klasičnim nakitom. Kampanja, koja se sastoji od snimka koji traje 49 sekundi, i koju je režirao James Appleton, predstavlja savremeni pristup sa modernim i moćnim osećajem, koji obuhvata etos luksuza, umetnosti i inovacije po kojima je ovaj brend poznat. Svaki komad Faberge nakita je smeo i izazovni predmet umetnosti, koji pomera granice dizajna. To je eksplozija bogatih boja koje predstavljaju ženski univerzum. Ova linija nakita posvećena je samostalnim damama, koje same sebi kupuju nakit. One više pažnje posvećuju bojama, te ih stoga Faberge uzdiže u visine ovom novom kolekcijom.
Kolekcija se može naći u ekskluzivnim Faberge buticima u Londonu, Njujorku, Ženevi i Kijevu. Početna cena ove predivne kolekcije prstenja je 19.923 dolara.