Gucci predstavlja novu kampanju satova i nakita

Sa brojnim linijama, uključujući Grip i G-Timeless časovnike…

Predstavljajući čitav niz kreacija sa dezenom jabuke za kineski Dan zaljubljenih prošlog meseca, Gucci brend se sada vraća na scenu sa novom kampanjom, koja u centru pažnje ima njihove časovnike i nakit. Vizuali koje je režirao Kristofer Simonds predstavljaju postojeće, popularne dizajne, kao i novitete koji se tek priključuju postavci slavnog brenda.

Kampanja otpočinje sa komadima prefinjenog nakita, iz GG Running, Gucci Flora i Lion Head kolekcija u varijacijama od belog i žutog zlata, pri čemu je svaki od njih dekorisan dijamantima i dragocenim kamenčićima. Ogrlice, prstenje, minđuše i narukvice dobile su čuveni GG logo.

Što se tiče časovnika, originalni Grip dizajn je predstavljen zajedno sa hronografskom iteracijom od čelika, žuto-zlatnog PVD i sivog PVD. G-Timeless stilovi uključuju Swiss-made iteracije, kompletirane kamenim brojčanicima, koji su dekorisani motivom pčele.

Više detalja možete otkriti u našoj galeriji.