Graff praznična kampanja oduševljava nakitom za praznike

Više slika

Više slika

Graff postavlja scenu za prazničnu sezonu punu sjaja i sofisticiranosti sa svojom prazničnom kampanjom za 2023. godinu, prigodno nazvanom "I Wish"…

Luksuzni brend nakita angažovao je vrhunsku holandsku manekenku Rijan von Rompej, koja je takođe predstavila njihovu Butterfly kolekciju ranije ove godine. Kampanja je vizuelna poslastica uhvaćena objektivom proslavljenog fotografa Mikaela Jansona i stilizovana od strane Emanuele Alt. Postavljena u luksuznom ambijentu Ville La Vigie na Azurnoj obali, kampanja prikazuje niz nakita sa zadivljujućim dijamantima i dragim kamenjem, uključujući smaragde, rubine, kao i žute i bele dijamante.

Rijan dopunjuje ove raskošne komade podjednako svečanom odećom - pomislite na haljine sa volanima, sakoe po meri i kreacije sa svetlucavim šljokicama. Njen izgled je zaokružen kratkim crvenim noktima i šik frizurom sa razdeljkom sa strane.

Fransoa Graf, izvršni direktor Graff brenda, opisao je kampanju kao "proslavu raskošne boje, sjaja i radosti". Praznična kampanja okuplja uređenu kolekciju najizuzetnijih i najprivlačnijih dragulja brenda.

Prema rečima Graff brenda, ovi dragulji su suđeni da tokom vremena stvore svoje priče, ispunjavajući ono što on naziva "konačnom Graff listom želja". Sa fokusom na nasleđe, kampanja takođe poziva potrošače da razmišljaju dugoročno, zamišljajući ove komade kao buduća nasledstva.

Luxury Experience