Dipika Padukon, poznata glumica, producent, preduzetnica i filantrop, dodala je još jedno prestižno partnerstvo svom impresivnom portfoliju u oktobru prošle godine.
Ona je postala nova globalna ambasadorka legendarnog francuskog luksuznog brenda Cartier. Od kada je postala ambasadorka, Padukon uvek u javnosti nosi izuzetne Cartier komade, a njen najistaknutiji izgled je dodela Oskara 2023, gde je zasenila sve noseći ogrlicu sa žutim dijamanima.
Sa nasleđem od preko 175 godina, Cartier je jedan od najstarijih i najcenjenijih brendova nakita i satova na svetu. Poznat po tome što kreira nakit za kraljevske porodice i slavne ličnosti, brend je sinonim za raskoš i prefinjen ukus. Biti globalno lice takvog istorijskog brenda, pored poznatih ličnosti kao što su Lili Kolins i Jara Šahidi, je izuzetno dostignuće. Dipika Padukon je sada spremna da dodatno učvrsti ovo partnerstvo kroz svoju prvu kampanju za Cartier.
Udruživši se sa francuskim glumcima Pomom Klementijefom i Stefanom Bakom, Padukon pozira u High Jewelry kampanji Cartier, „Le Voyage Recommence“. Kako to opisuje Žaklin Karači, direktorka za kreiranje prestižnog nakita brenda Cartier, ova kolekcija je „putovanje u srce Cartier stvaralaštva, neprekidna priča koja se priča tokom vremena“.
U kampanji, Dipika Padukon prikazuje zapanjujuće komade iz kolekcije „Le Voyage Recommence“, uključujući ogrlice „Panthère Givrée“ i "Sama“, između ostalih. Kolekcija ukrašena smaragdima, akvamarinima, koralima i obiljem dijamanata, postiže savršenu ravnotežu između očaravajućeg i prefinjenog. Istovremeno, predivna kolekcija prelepo prikazuje ličnu estetiku Dipike Padukon dok se besprekorno stapa sa suštinom brenda Cartier.